Tuesday 10 January 2012

Bisikkan ............

 <iframe width="420" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/wvsbUhxI0K4" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>




Ya Allah..
bila saja aku jatuh cinta, 
jangan sampai mengurangi cinta itu kepadaMu.

-Bila mana aku jatuh cinta, 
temukanlah aku dengan dia  yang menyintaiMu.

-Ya Muhaimin..Ya Allah..
bila mana aku jatuh hati, bersihkanlah hatiku jangan sampai  berlumuran dosa.

-Ya Allah Ya Jabbar, 
bila aku mengagungkan cinta,
jangan sampai mengurangi keagunganMu dimataku.

-Bila aku mendambakan kasih, 
jangan sampai mengurangi kasih hamba kepadaMu.

-Bila aku memberikan cinta, 
satukanlah hatiku dan dia( Al-Quran ) untuk kasih menyertaiMu

-Hamba hulurkan tangan ini untuk mendapatkan kasihMu, 
hamba basahkan bibir ini, agar selalu menyebut namaMu, 
hamba sujud, 
hamba rapatkan dahi di bumi untuk mencari cintaMu.

- Tuhanku..
Anugerahilah aku iman yang kental
untuk mengharungi hidup yang penuh pancaroba 

…..Amin..

No comments:

Post a Comment